Rabu, 28 November 2007

Testimoni

Ranjeeta Kaur

Karyawati (medan- Sumut )


Saya seorang karyawati, setiap masa haid, merasa gatal gatal, nyeri dan tidak merasa nyaman sehingga menggangu konsentrasi kerja, masa haid juga tidak teratur. Saya mencoba memakai Bio-Sanitary Pad “Avail”, pada masa haid berikutnya semua masalah diatas hilang dan masa haid menjadi teratur dan pendek. Saat bekerja terasa sejuk dan nyaman

Ayesha Adisti
Pelajar (Medan-Sumut)

Setiap datang haid, saya sering tidak masuk sekolah disebabkan oleh senggugut. Daya tahan tubuh saya lemah. Setelah memakai Bio-Sanitary Pad “Avail” dan konsumsi Nutrisi selama 1 bulan, sakit senggugut saya hilang dan aktifitas sekolah lancar. Daya ketahanan tubuh saya meningkat dan stamina makin baik dan jarang sakit.


Angela Wong
Kenigau - Malaysia


Saya mempunyai masalah keputihan dan gatal-gatal semasa haid. Masalah ini benar-benar memusingkan saya. Dokter menyatakan Bahwa rahim saya terjangkit kuman. Saya mencoba memakai Bio-Sanitary Pad “Avail”, setelah 1 bulan memakainya, masalah keputihandan gatal-gatal sudah tidak ada lagi. Kini produk yang baik dan berkualitas ini sudah menjadi bahagian dalam kehidupan keluarga saya.

Leny Minarty
Ibu rumah tangga (Medan)

Saya seorang ibu rumah tangga, setiap kali menstruasi selalu merasa nyeri yang luar biasa selama 3 hari pertama, sehingga tidak dapat melakukan aktivitas saya sebagai Ibu Rumah Tangga, terasa letih dan lelah. Kadang kala emosi tidak stabil. Setelah memakai Bio-Sanitary Pad “Avail” semua keluhan diatas hilang dan masa haid lebih singkat.

Siti Sabrina Ahmad Faris
Shah Alam, Selangor


Saya adalah seorang pelajar. Setiap kali datang haid, saya mesti mengambil cuti disebabkan oleh masalah senggugut yang sangat teruk. Daya ketahanan badan saya agak lemah dan berat badan saya hanya 35 kg dengan ketinggian 157 cm.


Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad dan mencuba Woman Lobata selama 2-3 bulan, saya tidak perlu mengambil cuti lagi semasa haid. Daya ketahanan badan saya semakin kuat sebab saya berasa lebih berstamina dan cepat pulih dari sakit. Kini, berat badan saya telah meningkat kepada 45 kg. Saya berasa sungguh berkeyakinan. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd..



Shablee Abidin
Inanam, Sabah
(Kaki sakit, bengkak & susah berjalan)

Pada Apr 2005, saya tercedera dalam permainan bola sepak. Kaki kanan saya sakit, bengkak dan susah berjalan.

Pada malam itu, saya melekatkan sekeping FC Bio Sanitary Pad (Pantiliner) di kaki saya yang sakit. Saya berasa sungguh hairan kerana saya masih boleh tidur dengan lena tanpa apa-apa gangguan. Pada keesokan harinya, kesakitan yang saya alami itu hilang dan saya boleh berjalan seperti biasa. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd. Pendek kata, produk ini sangat bagus dan hebat.

Tidak ada komentar: